Szeretettel köszöntelek a Modellezés közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Modellezés vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Modellezés közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Modellezés vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Modellezés közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Modellezés vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Modellezés közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Modellezés vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
13 éve | Farkas Éva | 10 hozzászólás
Biztos lesz, aki kinevet, amiért elkezdek egy ilyen sorozatot, de szerintem fontos,hogy egy ilyen klubban ilyen információk is megjelenjenek. A sorozat első része a vasútmodellezés fogalmát boncolgatja:
A vasútmodellezés olyan hobbitevékenység, amelynek célja a vasúti üzem egészének, vagy valamely részletének a modellezése általában terepasztalon, és a terepasztal vasúti üzem szabályai szerinti működtetése.
Fogalma:
A modellező vagy saját mércéje szerinti kompromisszumokkal, vagy modellező szervezetek által összeállított szabványok, ajánlások alapján dolgozik.
Akinek van egy kis szerencséje, és az elmúlt hónapokban nagyon jól viselte magát, annak talán egy Easy Copter Flybarless modellhelikopter lapult a fa alatt (majdnem)felszállásra készen.
Akinek nem, az máris kárpótolhatja magát, hiszen takaros kis pakkban kapható a szépen kidolgozott helikopter, melyben a legmodernebb mechanikai megoldások gondoskodnak arról, hogy az év hátralévő napja is teljene hiába.
A Flybarless rendszer a legújabb találmány az RC helikopter piacon, fejlett giroszkópos stabilizációs rendszerrel.
Az Easy Copter Flybarless helikopterben a legkorszerűbb mikroelektronika váltja ki a Bell-Hiller rendszert, a2.4 GHz-es irányítórendszer, a lehető legalacsonyabbra tervezett súlypont és a leghatékonyabb kiegyensúlyozás nyugodt, stabil repülést garantál az Easy Copter Flybarless rc helinek.
|
|
Íme néhány fontos információ, azoknak, akik most szeretnének belekezdeni a robbanómotoros modellezésbe. Reméljük sikerült az összes fontos kérdésre választ adnunk, ha mégsem írjatok nekünk az oldal alján és megkapjátok a válaszokat.
Milyen motort használunk?
A repülőkbe direkt erre a célra gyártott modell motorokat használunk. Ezek egy speciális alkohol keverékkel működnek.
Milyen erősek ezek a motorok?
A különböző méretű motorokat a hengerűrtartalmuk alapján szoktuk
megkülönböztetni.
Ötletet merítve a világ leggyorsabb rc repülőjéről készült kis cikkből, egy csokorba gyűjtöttem a Gunness legeket: a legnagyobbat ugró, a legkönnyebb, a leggyorsabb, sőt, még
Lássuk a rekordokat:
1. A legnagyobb ugratás
2010 március 25-én egy HPI Vorza 26,18 méter hosszú távot ugrott meg. Az RC autómodellt a brit Jason Bradbury a Birmingham-i The Gadget Show-n bírta rekord bejegyzést érő mutatványra.
2. A legmesszebbről irányított modell
Egy 1:32- es Type 42 Destroyer HMS Gloucester RC hajómodell a Cornwall-i Bude Model Boat Festival-on egy teljes napon át 195.678 km-es távolságban úszott a rádió adót felváltva kézben tartó, szintén brit Mike Watts-tól és Paul Ellison-tól.
Mi alapján válasszunk Izzítógyertyát robbanómotorunkhoz?
Az izzítógyertya a külső hőmérséklet és az üzemanyag viszonya.
A modellmotorokban nincs semmilyen elektronika, vagy automatika,
amelyek a külső hőmérséklet, motorhőmérséklet, terhelés változásainak
figyelembevételével az ideális keveréket és gyújtási időpontot
beállítanák.
Ezért ezeket nekünk kell beállítani az aktuális viszonyoknak megfelelően.
Melyek ezek a szempontok, amelyeket figyelembe kell vennünk a beállításoknál?
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás