Szeretettel köszöntelek a Modellezés közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Modellezés vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Modellezés közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Modellezés vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Modellezés közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Modellezés vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Modellezés közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Modellezés vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Volt egyszer egy Szovjetúnió, emi nagyon szerette az égbe és az űrbe küldeni hazája fiait. Szerette a sportot és a hadászatot, és e kettő ötvözeteként különös figyelmet szentelt a műrepülő versenyeknek, hiszen a versenyzők közül kerültek ki a tehetséges pilóták.
Azonban a műrepülő gépek messze elmaradtak a hadászatban használt repülőgépektől, ezért a sportrepülők messze elmaradtak a világversenyek élvonalától, hiába voltak tehetségesek és edzettek, ami bizony felbőszítette a vezérkart.
Nem sok időbe telt, míg minden támogatást megkapva egy tehetséges tervező 1981-ben megalkotta a híres YAK-55-ös jelzésű repülő prototípusát.
Persze még kellett néhány újratervezés és év, mire a modell kiforrta magát, és minden idők egyik legjobb és legszebb műrepülő gépe lett belőle.
A tökéletesen felszerelt M14PF 400 lóerős motor könnyedén az égbe rántotta a könnyű földi kiszolgálással, modern hidraulikus rendszerrel felszerelt, kitűnő repülési tulajdonságokkal rendelkező pehelysúlyú gépet.
A YAK-55 M 1984-ben elnyerte a World Championship Műrepülő versenyt.
Ez a műrepülő modell készült el kicsiben (két méretben is), lézerrel tökéletesre vágott alkatrészekből, poliészter bevonattal.
A YAK-55 M törzsében pontosan tervezett laminált válaszfallal, a szimmetrikus szárnyszelvényű, két félből épített szárnnyal, erős, csavarodásmentes torziós szerkezettel készült modell valódi mestermunka, tapasztalt pilóták kedvence!
A készlet tartalma:
bevont törzs,
bevont szárny és kormányrendszerek,
laminált motortartó,
dúralumínium futószár,
könnyű kerekek,
üvegszálas kerékburkolat,
motorburkolat,
légcsavar kúp,
dúralumínium hátlap
Az összeszerelési útmutató utasításait követve egy erős, akár függőleges helyzteben is reptethető, könnyen irányítható, profi gépet rakhatunk össze magunknak, sőt, repülés közben akár szabadon választhatunk a különböző elektromos hajtások között is!
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
A kezdő modellezők kedvence a Cessna
Sky Egale, a profi kezdők rc repülőgépe
A miniatűr RC helikopterek bikája: G.T. Model 5888
RC KITT - te is lehetsz Knight Rider